Het Mobiel Medisch Team is vrijdagavond opnieuw ingezet in Nieuwkoop. Het team assisteerde bij een reanimatie op de Energieweg.
Naast het MMT werden ook twee ambulances, de Officier van Dienst Geneeskunde, de First Responders van Brandweer Nieuwkoop en de politie gealarmeerd.
De patiënt werd met de ambulance naar het LUMC in Leiden vervoerd. De trauma-arts begeleidde de patiënt in de ambulance. De traumaheliktopter vloog vanuit Nieuwkoop naar het LUMC om de arts weer op te halen.
Afgelopen zondag landde de traumahelikopter naast de rotonde bij Garage Maas. Toen vanwege een medisch incident op de Zwaluwstaart.
We wensen de betrokken veel sterkte.


Dit bericht op Instagram bekijken