Op zoek naar een werk-, flex- of opslagruimte in de gemeente Nieuwkoop?
Twee ondernemers uit Nieuwkoop, Jorrit en Sebas, willen met een enquête toetsen of er binnen de gemeente Nieuwkoop behoefte is aan vaste kantoorruimte(s), flexibele kantoorruimte(s) en werk/opslagruimte.
De bedoeling is om een inspirerende omgeving te creëren waar (startende) ondernemers een mooi kantoor kunnen betrekken waar alle faciliteiten aanwezig zijn. Denk hierbij aan flexibele presentatie- vergaderruimte(s), centrale ruimte, flexibele kantoorruimtes, mobiliteit oplossingen enzovoort.
‘’Naast alle faciliteiten willen we gelegenheid creëren om te netwerken, innovatiesessies organiseren en trainingen op maat geven. Kortom niet het standaard betalen voor een aantal m2, maar veel meer dan dat’’, laten de twee ondernemers weten. Jorrit en Sebas denken dat, gezien de tijd waar we in zitten, er misschien ook meer behoefte is aan het huren van flexibele kantoorruimtes voor werknemers. ‘’Als op kantoor of thuis werken even niet mogelijk is. Maar ook voor mensen die opzoek zijn naar een plek voor opslag.’’
Ben je geïnteresseerd? Vul dan de korte enquête in. Wil je ook op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen? Volg ons dan op Facebook. Delen van dit bericht wordt gewaardeerd.